close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טכנאי דודים או חשמלאי - איך תדעו מה הבעיה בדוד השמש שלכם ואיזה איש מקצוע להזמין?

מערכת שורשי אלול, תשפ30/08/2020

רגע קטן לפני שאתם מזמינים את איש המקצוע שלכם, האם בדקתם כי אתם אכן מזמינים את בעל המקצוע הנכון? דוד מקצר את החשמל, מים שלא מתחממים בדוד, נזילות בדודי חשמל ועוד כהנה וכהנה "הרפתקאות", את מי נזמין? חשמלאי או טכנאי דודים?

תגיות:
הכי חשוב, קודם כל תתארו באמצעות הטלפון את התקלה. בין אם
אתם מדברים קודם כל עם טכנאי הדודים או החשמלאי, תסבירו בדיוק את פרטי התקלה ולמה היא גורמת אצלכם בבית. סמכו עלינו, אף בעל מקצוע לא ייקח על עצמו תיקון של תקלות שאינו מוסמך להתמודד איתן. אם טכנאי הדודים יבין בטלפון שמדובר בבעיית חשמל, הוא יפנה אתכם לחשמלאי. אם תפעלו באופן הזה, אתם תחסכו את עלות ביקור איש המקצוע שאינו רלוונטי. לידיעתכם, העלות של ביקור איש מקצוע לפעמים יכולה להגיע גם לסכום של 300 ₪ בממוצע.

מתי אני צריך טכנאי דודים ומתי חשמלאי?
כדאי לזכור, לא תמיד אתם תוכלו לפענח בטלפון את מהות הבעיה, שכן לפעמים ישנו הצורך לברר פיזית ממה התקלה מושפעת. במקרים מסוימים, תהיו מוכנים לכך שאתם תזמינו את איש המקצוע הלא נכון. כמובן, כדאי לעשות הכול בכדי להימנע מכך.
בנקודה זו כדאי להדגיש, אם הבעיה היא במפסק החשמל, אין טעם להזמין טכנאי, אלא חשמלאי. מתי תדעו שזו בעיה במפסק החשמל? למשל, במקרים שבהם אתם מדליקים דוד שמש והנורה האדומה אינה נדלקת. במקרים אלו, סביר להניח שתצטרכו חשמלאי.

ההבדלים בין חשמלאים לטכנאי דודי שמש
עוד דוגמה? אם לאחרונה החשמל בבית "קופץ" בכל פעם שאתם מדליקים דוד שמש, גם במקרים אלו כנראה תצטרכו חשמלאי. שימו לב, כשהחשמל קופץ בבית פעמים רבות, לעיתים גם עשויה להתלוות לכך בעיה של תרמוסטט שאינו תקין.

לרוב, החלפת תרמוסטט מתבצעת על ידי טכנאי דוד שמש מקצועי. בכל מקרה שבו אתם חווים קצרים במערכות החשמל כתוצאה מהדלקת הדוד, שימו לב כי ייתכן שמדובר בבעיה מסוכנת. כל עוד הבעיה היא בחיווט של חוטי החשמל של דוד השמש, אתם חייבים לקרוא לחשמלאי שיסדר את הבעיה כמה שיותר בדחיפות. בכל מה שקשור לנזילות בדודי שמש והחלפת דודים, קורוזיה בדודים ועוד, אתם תצטרכו את השירות של טכנאי דודים. אם אתם צריכים ייעוץ נוסף, פנו לאיש המקצוע שלכם וספרו לו מה הבעיה בפירוט. בהצלחה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה